Ananiev, Jovan (2014) Концепти и техники на убедување и манипулација во текот на изборната кампања. Општествените промени во глобалниот свет“- Зборник на трудови од меѓународна конференција, 2. pp. 697-715.
Preview |
Text
ЗБОРНИК - КОНЦЕПТИ И ТЕХНИКИ НА УБЕДУВАЊЕ И МАНИПУЛАЦИЈА ВО ИЗБОРНАТА КАМПАЊА.pdf Download (17MB) | Preview |
Abstract
Во овој труд се дефинираат убедувањето и манипулацијата како концепти а особено во текот на изборната кампања. Се прави разграничување меѓу двата концепти и се објаснуваат нивните главни карактеристики. Особено се дава приказ во која фаза на изборната кампања кои видови на техники најчесто се употребуваат.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Political Science |
Divisions: | Faculty of Law |
Depositing User: | Jovan Ananiev |
Date Deposited: | 23 Feb 2015 15:17 |
Last Modified: | 23 Feb 2015 15:17 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12780 |
Actions (login required)
View Item |