Bogatinov, Dimitar and Angelevski, Slavko (2011) Concept for serious games implementation in military education and training. In: X International Conference ETAI 2011, 16-20 Sept 2011, Ohrid, Republic of Macedonia.
Preview |
Text
Trud 17 - Slavko Angelevski.pdf Download (829kB) | Preview |
Preview |
Text
Trud 17 - List of papers.pdf Download (262kB) | Preview |
Preview |
Text
Trud 17 - logo.pdf Download (2MB) | Preview |
Preview |
Text
index_en.pdf Download (434kB) | Preview |
Abstract
Целта на трудот е да се прикаже
концептот за имплементација на технологијата
на виртуелно опкружување и „Сериозни игри“
во военото образованието и обука на питом-
ците во Воената академија.
На почетокот направен е краток преглед на
истражувањата и постигнатите резултати од
доменот на ефикасноста и ефективноста во
примената на „Сериозните игри“. Понатаму,
накратко е објаснет софтверот од доменот на
сериозни игри, кој планираме да го набавиме и
користиме во рамките на образованието и
обуката – Виртуелно бојно поле 2 (Virtual
BattleSpace - VBS2) и можностите кои тој ги
нуди за тактичка обука на тимови (најчесто до
четно ниво), извежбување техники и
процедури, воспоставување стандардни
оперативни процедури и тимска работа.
Главен фокус на трудот е представување на
нашиот концепт за организациска поставеност
и опремување на капацитетот за обука со
VBS2. Притоа, дадени се основните елементи
потребни за реализација на компјутерски
подржувана вежби со користење на VBS2 и
даден е пример на креирање мисија за
реализација на практичната обука.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Military Academy |
Depositing User: | Slavko Angelevski |
Date Deposited: | 23 Feb 2015 08:47 |
Last Modified: | 23 Feb 2015 08:47 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12713 |
Actions (login required)
View Item |