Petrevska, Biljana (2014) Примена на социјалните медиуми во туристичката промоција: перцепција на младите во Македонија. In: 2. International Conference "Media - theory and practice", 4-6 Sept 2014, Skopje, Macedonia.
Preview |
Text
Primena na socijalnite mediumi vo turistickata promocija percepcija na mladite vo Makedonija.pdf Download (875kB) | Preview |
Abstract
Овој труд го истражува односот на младата популација во Македонија кон социјалните медиуми. Подетално, истражувањето проучува како младите го перципираат Интернетот, и дали користат електронски социјални мрежи во споделувањето искуства. И во двата случаи, поле на истражување е туризмот и патувањето. Оттука, целта на трудот е да дефинира туристички профил на младата популација во Македонија, и истовремено да го определи степенот на користење на електронските алатки. За тие потреби, спроведено е испитување на мислењето на 520 студенти како претставници на младата популација. Емпириското истражување ги потврдува поставените хипотези и укажува на огромното значење на социјалните медиуми во туристичката промоција на земјата. Воедно, трудот препорачува користење на Интернетот и другите електронски алатки во зголемувањето на свеста за Македонија како туристичка дестинација. Дополнително, овој труд ја поттикнува потребата за идентификување ефективна рамка за справување со досегашните скромни туристички резултати, притоа делувајќи како основа за иницирање предлози за подобрување, во прв ред на електронската туристичка промоција на Македонија.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Социјални мрежи, Интернет, Туристичка промоција, Македонија |
Subjects: | Social Sciences > Media and communications |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Biljana Petrevska |
Date Deposited: | 26 Jan 2015 13:01 |
Last Modified: | 26 Jan 2015 13:01 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11995 |
Actions (login required)
View Item |