Mirascieva, Snezana (2014) Самооценување на студентите во наставата по дидактика како современа тенденција на наставничките факултети. Савремене тенденције у наставним и ваннаставним активностима на Учитељским (Педагошким) факултетима- тематски зборник. pp. 207-215. ISSN 978-86-6301-011-6
Preview |
Text
Zbornik Savremene tendencije - za autore Vranje 2014.pdf Download (9MB) | Preview |
Preview |
Text
САМООЦЕНУВАЊЕ НА СТУДЕНТИТЕ ВО НАСТАВАТА ПО ДИДАКТИКА КАКО СОВРЕМЕНА ТЕНДЕНЦИЈА НА НАСТАВНИЧКИТЕ ФАКУЛТЕТИ.pdf Download (535kB) | Preview |
Abstract
Трудот е обид да ги претстави искуствата од примената на еден нов пристап во оценувањето на постигањата на студентите и тоа во контекст на активно учество во насока на самооценување. Поконкретно овде се претставени искуствата од вклучувањето на студентите во процесот на вреднување на постигањата во текот на наставата по Дидактика на Факултетот за образовни науки во Штип.
Клучни зборови: евалуација, настава, формативно оценување.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Mirascieva |
Date Deposited: | 31 Mar 2015 14:10 |
Last Modified: | 31 Mar 2015 14:10 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11957 |
Actions (login required)
View Item |