Apostolov, Mico (2014) Основи на стратегијата за менаџмент на синџир на снабдување. Светски релации, Скопје. ISBN 978-608-4528-07-4
Preview |
Text
UGD_BOOK - Menadzment na Sindzir na Snabduvanje - Prof. Mico Apostolov.pdf Download (314kB) | Preview |
Abstract
Стратегјата во синџирот на снабдување е област која се занимава со основните иницијативи преземени од страна на главните менаџери во име на сопствениците, вклучувајќи и користење на средства, да се подобрат постигнувањата на фирмите во нивните надворешни средини. Тоа подразбира одредување на мисијата на организацијата, визија и цели, развој на стратегии и планови, најчесто во смисла на проекти и програми, кои се дизајнирани за да се постигнат овие цели, а потоа и доделување на ресурси за спроведување на стратегии и планови, проекти и програми.
Концептуалното разбирање на синџирот на снабдување , како и на различните прашања кои се однесуваат на дизајнирање, планирање, или функционирањето на синџирот на снабдување се директно врзани за основните поставки на стратегијата на корпоративно ниво. Исто така се разгледува и значењето на синџирот на снабдување за успехот на фирмата. Наведени се неколку примери од различни индустрии за да се нагласат различни прашања битни за синџирот на стратешко, планско и оперативно ниво.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | COBISS.MK - ID 97492490 |
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Mico Apostolov |
Date Deposited: | 09 Dec 2014 13:51 |
Last Modified: | 09 Dec 2014 13:51 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11651 |
Actions (login required)
View Item |