Koteski, Cane and Jakovlev, Zlatko (2014) Маркетинг во угостителството и туризмот. 2-ри Август, Штип, Македонија. ISBN 978-608-4662-23-5
Preview |
Text
KNIGA MARKETING VO UGOSTITELSTVOTO 2014.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Во стручната книга обработени се VIII глави.
Во првата глава даден е вовед и значењето на маркетингот;
Во втората глава обработена е улогата на маркетингот во туризмот;
Во третата глава обработена е сегментацијата на туристичкиот пазар;
Во четвртата глава дадена е концепцијата на туристичкиот производ;
Во петата глава обработени се цените, теоријата, факторите и размислувањата;
Во шестата глава обработен е концептот и улогата на дистрибуција во туризмот;
Во седмата глава се разгледува промоцијата и политиката во туризмот;и
Во осмата глава дадено е дефинирање на вредноста на клиентите и задоволството.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Other social sciences Social Sciences > Social and economic geography |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Cane Koteski |
Date Deposited: | 01 Dec 2014 10:06 |
Last Modified: | 01 Dec 2014 10:06 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11538 |
Actions (login required)
View Item |