Petrova Gjorgjeva, Emilija (2014) Фактори на меѓучовечкиот однос – како императив за успешно воспитно делување. Воспитание - списание за образовна теорија и практика, 9 (13). pp. 19-33. ISSN 1857- 8705
Preview |
Text
911-1515-1-PB (3).pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Суштината на развојот на поединецот е во оспособувањето за
живот, работа, создавање и активно учество во сите негови сфери. Да знаеш, да умееш, да сакаш да извршуваш одредена дејност, всушност, е услов за општествена и биолошка егзистенција. Во тој постојан процес одново и одново се вклучени сите видливи и невидливи сили што дејствуват
во полето на меѓучовечките односи. Старото тркало како симбол на континуираниот развој во себе остава простор за сие аспекти од развојот - воспитание, образование, оспособување, учење, фактори, как дел од еден сложен и динамичен процес. Каде и да ги насочиме патиштата на
нашето дејствување крајната цел ќе ни биде потполн човеков развој, невозможен надвор од меѓусебната интеракција меѓу сите аспекти. Целта да проговорам за меѓучовечкиот однос е да ја подигнам корелацијата помеѓу меѓучовечките односи и воспитанието над другите не помалку важни интеракциски аспекти од развојот на индивидуата. Во таа смисла сакам и да го извлечам овој заемен циркуларен процес надвор од строгите рамки на воспитно-образовниот систем како нешто многу покомплексно.
Имајќи го предвид фактот дека поединецот расте внатрешно токму преку постојана интеракција и комбинација на сите фактори кои влијаат врз него во средината во која опстојува, сакам да ги поставам меѓучовечките односи како основа на тој постојан развој во општеството влијаејќи
императивно врз феноменот воспитание како камен-темелник и регулатор на тие односи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 27 Nov 2014 13:09 |
Last Modified: | 27 Nov 2014 13:09 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11507 |
Actions (login required)
View Item |