Mitreva, Elizabeta and Magdinceva Sopova, Marija (2014) Маркетинг на пазарот - скрипта. ISBN 978-608-244-007-1.
Full text not available from this repository.Abstract
Целта и намената на ракописот е да ги подготви студентите да се здобијат со теоретски и практични знаења за улогата и значењето на маркетингот, за моќта на креативната индустрија, како и за потребата од поголема смелост во
креативноста. Сето ова е со цел да се поттикнат и инспирираат студентите и менаџерите на компаниите, како и маркетинг креативците, на подобри адвертајзинг решенија и поуспешен маркетинг.
Апстрахирајќи се од чисто теоретски историски пристап, авторите имаа цел да дадат осврт и свои согледувања за значењето на маркетингот на пазарот и за влијанието на дигиталната технологија врз креативноста, за маркетинг
трендовите во Европа, за однесувањето на компаниите, креативноста сама по себе и сл.
Овoј труд треба да помогне и да ги поттикне студентите и читателите, да се зголеми свесноста за потребата од креирање нови брендови како додадена вредност која македонските компании ќе ги разликува од конкуренцијата, а со тоа ќе се постигне повисока цена и ќе ѝ се помогне на македонската економија да стане поконкурентна на светската бизнис сцена.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Elizabeta Mitreva |
Date Deposited: | 28 Apr 2014 09:55 |
Last Modified: | 15 Apr 2015 10:07 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9830 |
Actions (login required)
View Item |