Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco and Stojanovski, Mitre (2012) Анализа на тековната состојба и идни трендови на пазарот на кондиторски производи. Yearbook, Faculty of Economics, 4 (4). pp. 135-144. ISSN 1857- 7628
Preview |
Text
Zbornik_ekonomski 2012.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Позицијата на пазарот доби поголемо значење како директна
последица на се почестата појава на зрели пазари, зголемените разлики во потрошувачките преференции и неопходноста од допирање до специјализирани пазари или пазарни ниши. Пазарната позиција на едно претпријатие може да произлезе од маркетинг можноста - потрошувачка потреба и интерес од која постои голема веројатност за компанијата да
оствари профит, доколку ја задоволи таа потреба. За да се дојде до маркетинг можноста, потреба е анализа на пазарот како од аспект на актуелните случувања, така и во однос на идните трендови кои ќе ја условуваат идната побарувачка. Трудот е инспириран од постојните случувања на домашниот
пазар на кондиторски производи, каде лидерската позиција им припаѓа на странските брендови, а домашните компании во континуитет го губат пазарниот удел и се заглавени во лавиринтот на ниските цени.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | пазарна позиција, пазарен удел, побарувачка. |
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Tamara Jovanov |
Date Deposited: | 08 Apr 2014 09:11 |
Last Modified: | 14 Aug 2018 10:17 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9718 |
Actions (login required)
View Item |