Nasev, Lence (2012) Улогата на семејството, наставникот по музичко образование и учебникот во откривање и поттикнување на музички талентирани ученици. Зборник на трудови, Факултет за музичка уметност, 3 (3). pp. 81-86. ISSN 1857-8659
Preview |
Text
lence.pdf Download (360kB) | Preview |
Abstract
Музиката преку своите изразни средства силно влијае врз развојните способности на детето уште од најмала возраст. Педагозите, психолозите и музичарите чии истражувања се поврзани со музичката надареност на учениците често ги користат термините: музикалност, музички способности, музички талент.
Под музикалност најчесто се подразбира способност за реагирање на музиката, чувство за естетска и афективна вредност на музиката, како и способност за разбирање, доживување и вреднување на музиката (Požgaj,ј, 1988). Музикалноста како и останатите физички и психички својства кај сите деца не се развива подеднакво.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music) |
Divisions: | Faculty of Music Art |
Depositing User: | Lence Nasev |
Date Deposited: | 19 Mar 2014 09:51 |
Last Modified: | 20 Mar 2014 13:47 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9520 |
Actions (login required)
View Item |