Значењето на мотивацијата во музичко воспитно – образовниот процес

Talevski, Vladimir (2012) Значењето на мотивацијата во музичко воспитно – образовниот процес. Зборник на трудови, Факултет за музичка уметност, 3 (3). pp. 71-80. ISSN 1857-8659

[thumbnail of vladimir.pdf]
Preview
Text
vladimir.pdf

Download (401kB) | Preview

Abstract

Мотивација претставува насочување на човечката активност кон одредена посакувана цел со помош на мотиви. Мотивацијата има големо влијание на човековата активност. Интензитетот, активноста, стабилноста, напредувањето на индивидуата во работниот однос во најголем дел зависи од мотивацијата. Мотивацијата има големо влијание во формирање на знаењето, постапката и вештините.
Мотивацијата е теоретски поим кој објаснува, зашто луѓето (животните) избрале начин на однесување во една одредена ситуација, како на пример зошто сакаме повеќе да танцуваме, отколку да работиме, или пак повеќе да седиме отколку да вежбаме. Можеме да претпоставиме дека нашиот организам е неподвижен се додека еден мотив не започне да делува.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music)
Divisions: Faculty of Music Art
Depositing User: Mirjana Kocaleva Vitanova
Date Deposited: 19 Mar 2014 09:51
Last Modified: 19 Mar 2014 09:51
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9519

Actions (login required)

View Item View Item