Процес на промени во маркетинг стратегијата и структурата

Miceski, Trajko and Pasovska, Silvana (2013) Процес на промени во маркетинг стратегијата и структурата. Втора меѓународна научна конференција - Современите менаџерски предизвици и организациските науки. ISBN 978-608-4729-00-6.

[thumbnail of ПРОЦЕС НА ПРОМЕНИ ВО МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЈАТА И СТРУКТУРАТА (2).doc] Text
ПРОЦЕС НА ПРОМЕНИ ВО МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЈАТА И СТРУКТУРАТА (2).doc

Download (107kB)

Abstract

Организациската промена е компонента на современото претпријатие,бидејќи се смета дека процесот на промените го подобрува работниот систем.При промена на организацијата на маркетинг активностите треба да се има во предвид структуралната природа на промените во стратегијата,технологијата.постапките и методите кои маркетингот го прават интересен,предизвикувачки и атрактивен како работна функција.
Важен фактор за создавање на соодветна организација на маркетинг секторот е начинот на поврзување со потрошувачите на производите и корисниците на услугите.Големината на пазарот( на локално,национално или меѓународно ниво) влијае на организацијата на маркетинг секторот.А негова улога е да го зголеми бројот на потрошувачи и фреквенцијата на купување,со истовремено подобрување на производната програма и системот на продажба на производите.Маркетингот треба да се сфати како култура на однесување кон потрошувачите.Затоа,иницијативата на менаџментот треба да биде кон прилагодување на производите на барањата на купувачите.Всушност,маркетингот е посебна менаџмент функција која ја креира културата на однесување на производителите во согласност со културата на однесување на потрошувачите.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Silvana Pasovska
Date Deposited: 02 Dec 2013 08:41
Last Modified: 02 Dec 2013 08:41
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/8182

Actions (login required)

View Item View Item