Marolova, Darinka (2011) Теоретски дискусии за учењето странски јазици. Воспитание - Списание за образовна теорија и практика, 7 (11).
![vospitanie 2011.docx [thumbnail of vospitanie 2011.docx]](https://eprints.ugd.edu.mk/style/images/fileicons/text.png)
vospitanie 2011.docx
Download (32kB)
Abstract
Учењето втор јазик, покрај мајчиниот е комплексен и долготраен процес. Врз него влијаат многубројни надворешни и внатрешни фактори. Долго време се воделе теоретски расправии за влијанијата на факторите врз процесот на учење странски јазици, за подобрување на наставата по странски јазик во насока на полесно прифаќање на структурите (морфологија, синтакса, фонетика) на туѓите јазици, за улогата на наставникот во тој процес, за когнитивната страна на учењето странски јазици. Овде се наведува изборот на Хејд на некои познати теории, кои имаат предизвикано доста бранувања во дидактичките науки, а немаат дадено плодови целосно применливи во пракса.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Darinka Marolova |
Date Deposited: | 31 Jan 2013 10:48 |
Last Modified: | 31 Jan 2013 10:48 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5247 |