Petrova Gjorgjeva, Emilija and Kirova, Snezana (2012) Дилеми по прашањето дали работното и политехничкото воспитание претставуваат наставен предмет или принцип. Воспитание (списание за образовна теорија и практика), 8 (12). pp. 19-25. ISSN 1857/5331
Text
Дилеми по прашањето дали работното и политехничкото воспитание претставуваат наставен предмет или принцип.docx - Published Version Download (28kB) |
Abstract
Еден од клучните проблеми на теоријата на работното и полтехничкото воспитание е прашањето за позицијата на ова воспитно подрачје во воспитно - образовниот прицес, т.е прашањето за тоа дали работното и политехничкото воспитание е и може да се реализира преку посебен наставен предмет, или тоа претставува наставен принцип кој се остварува во наставата од дриѓите наставни предмети, а посебно од природната група на предмет и математиката, или пак претставува воспитен принцип кој треба да се остварува во целокупниот воспитно - образовен процес.
Клучни зборови:работно и политехничко образование,дилеми
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | работно и политехничко образование, дилеми |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences Humanities > Other humanities |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 24 Jan 2013 14:42 |
Last Modified: | 23 Aug 2013 09:46 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4666 |
Actions (login required)
View Item |