Оценувањето во воспитно-образовниот процес

Mirascieva, Snezana (2022) Оценувањето во воспитно-образовниот процес. Годишен зборник - Факултет за образовни науки, 11. pp. 8-12. ISSN 1409-9187

[thumbnail of Оценувањето во воспитно-образовниот процес - Снежана Мирасчиева] Text (Оценувањето во воспитно-образовниот процес - Снежана Мирасчиева)
zbornik 2022 Mirascieva.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Во трудот е покренато прашањето за оценување во воспитно-образовниот процес.
Оценувањето е исто така сложен процес кој покрај својата развојна димензија суштински е комплексно
прашање кое покренува лавина од размислувања за видот, објективноста, начинот на оценување, видот
на оценката. Овде вниманието е фокусирано на формативното оценување или тековно, и предизвиците и
модалитетите во кои се јавува.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Mirascieva
Date Deposited: 19 Feb 2024 11:42
Last Modified: 19 Feb 2024 11:42
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/33655

Actions (login required)

View Item View Item