Jovanov, Tamara (2023) „Контент“ маркетинг во дигиталната ера: комуницирај квалитетно или исчезни! University Goce Delcev, Stip.
Text
objavena kolumna 2023.pdf - Published Version Download (241kB) |
Abstract
Во денешното дигитално време, организациите и потрошувачите несомнено сè повеќе ги користат придобивките од маркетингот на содржина („контент“ маркетинг/content marketing) и онлајн комуникацијата. Всушност, овие маркетинг елементи станаа незаменлив дел во современото променливо опкружување во кое опстојуваме и функционираме. Од информативни или едукативни блог-објави, до кратки видеа и интеракции на социјалните медиуми, можностите и формите на содржината постојано се развиваат, за да ги задоволат потребите и желбите на корисниците. Во оваа колумна целта е да ја објасниме накратко вредноста на маркетингот на содржина и онлајн комуникацијата за организациите (брендовите), вклучително и примери од добри практики, како модели од кои може и треба да учиме.
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Tamara Jovanov |
Date Deposited: | 30 Nov 2023 14:23 |
Last Modified: | 30 Nov 2023 14:23 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/32684 |
Actions (login required)
View Item |