Саморефлексивноста на скриената камера

Kozinkova, Vesna (2020) Саморефлексивноста на скриената камера. Годишен зборник 2020/I, 11 (5). ISSN 1857-7059

[thumbnail of Саморефлексивноста на скриената камера.pdf] Text
Саморефлексивноста на скриената камера.pdf

Download (244kB)
[thumbnail of Vol. 11 No. 15 (2020)_ ГОДИШЕН ЗБОРНИК 2020 _ I _ Yearbook - Faculty of Philology.html] Text
Vol. 11 No. 15 (2020)_ ГОДИШЕН ЗБОРНИК 2020 _ I _ Yearbook - Faculty of Philology.html

Download (18kB)

Abstract

Саморефлексивноста е од особен интерес на романсиерите од последните триесет години кои со право се нарекуваат мета-прозни бидејќи сите тие се обидуваат, и главно успеваат во тоа, да ја истражуваат теоријата на прозата низ практиката на пишување проза.Метатекстуалноста во македонскиот постмодернистички роман е својство коешто е присутно, но исто така својство коешто може да биде третирано и разгледувано од различни аспекти. Со оглед на тоа што Патриша Во констатира дека метатекстуалноста се гради на матрицата на реалистичкото писмо, топосите, кои ќе ги земеме предвид при анализата на романот „Скриена камера“ од Лидија Димковска (2004), се конвенциите на реализмот: лик, раскажувач, фабула. Притоа нема да ги запоставиме ниту дискусиите во романот околу жанровската припадност на делото.Заглучокот е дека во него доминираатавтореферентни единици во кои нараторот настапува од позиција на критичар. Позицијата на критичар дозволува влез во фикционалната илузија и овозможува увид во техниката на раскажување. �Клучни зборови: метафикција, постмодернизам, вистинитост, фикционалност, роман, критика

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Vesna Kozinkova
Date Deposited: 15 Nov 2022 09:30
Last Modified: 15 Nov 2022 09:30
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30483

Actions (login required)

View Item View Item