Маркетинг менаџмент (е-скрипта)

Miteva, Natasha (2022) Маркетинг менаџмент (е-скрипта). ISBN 978-608-244-918-0.

[thumbnail of Маркетинг менаџмент е-скрипта 2022.pdf] Text
Маркетинг менаџмент е-скрипта 2022.pdf

Download (1MB)

Abstract

Главната цел на маркетинг менаџментот е да креира и да примени ефикасни маркетинг програми коишто ќе придонесат кон развој и исполнување на широки бизнис цели. Оваа е-скрипта претставува прв дел и е наменета за студентите коишто го изучуваат предметот Маркетинг менаџмент на Факултет за туризам и бизнис логистика при Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип. Основната цел е да даде придонес во воведувањето и изучувањето на областа на маркетинг менаџментот вклучувајќи ги основните активности како развој на маркетинг стратегии и планови, разгледување на маркетинг наоди и перформанси поврзување со потрошувачи, градење на силни брендови, формирање на пазарни понуди, испорака на вредност и креирање на успешен долгорочен раст. Материјата нуди практични базични знаења и е приспособена кон потребите и знаењата на студентите од додипломски студии. Дополнително, концизното и експлицитно презентирање на оваа проблематика дава можност за користење на материјалот како за студентите, така и за сите заинтересирани за оваа област. Како прво издание, оваа е-скрипта не ја исклучува можноста за постоењето на одредени недостатоци, а секоја добронамерна сугестија и забелешка ќе биде прифатена со особено задоволство.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Natasa Miteva
Date Deposited: 04 Nov 2022 10:04
Last Modified: 04 Nov 2022 10:04
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30426

Actions (login required)

View Item View Item