Daskalovska, Nina (2020) Приоди и активности за интегрирање на вокабуларот во наставата. Palimpsest International Journal for Linguistic, Literary and Cultural Research, 5 (9). pp. 225-238. ISSN 2545-3998
Preview |
Text
Nina trud Pal br 9.pdf Download (672kB) | Preview |
Abstract
Усвојувањето на голем број зборови кои се неопходни за
користење на јазикот во разновидни ситуации е една од најголемите пречки со која се
соочуваат учениците при учењето на странски јазик. Од друга страна, вокабуларот е
клучната компонента на севкупната комуникативна компетенција. Истражувањата
покажуваат дека учениците треба да знаат најмалку 3.000 зборовни семејства за да
можат успешно да го користат јазикот и да читаат автентични текстови со разбирање.
Ова води до заклучокот дека на учењето на вокабуларот треба да му се пристапи на
организиран и принципиелен начин, земајќи ги предвид сознанијата и резултатите од
истражувањата на полето на усвојувањето на вокабуларот. Предмет на овој труд се
приодите и активностите кои може да се користат во наставата за да се овозможи
успешно усвојување на вокабуларот на странскиот јазик
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Nina Daskalovska |
Date Deposited: | 06 Oct 2020 10:11 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 10:11 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/26601 |
Actions (login required)
View Item |