Приоди и активности за интегрирање на вокабуларот во наставата

Daskalovska, Nina (2020) Приоди и активности за интегрирање на вокабуларот во наставата. Palimpsest International Journal for Linguistic, Literary and Cultural Research, 5 (9). pp. 225-238. ISSN 2545-3998

[thumbnail of Nina trud Pal br 9.pdf]
Preview
Text
Nina trud Pal br 9.pdf

Download (672kB) | Preview

Abstract

Усвојувањето на голем број зборови кои се неопходни за
користење на јазикот во разновидни ситуации е една од најголемите пречки со која се
соочуваат учениците при учењето на странски јазик. Од друга страна, вокабуларот е
клучната компонента на севкупната комуникативна компетенција. Истражувањата
покажуваат дека учениците треба да знаат најмалку 3.000 зборовни семејства за да
можат успешно да го користат јазикот и да читаат автентични текстови со разбирање.
Ова води до заклучокот дека на учењето на вокабуларот треба да му се пристапи на
организиран и принципиелен начин, земајќи ги предвид сознанијата и резултатите од
истражувањата на полето на усвојувањето на вокабуларот. Предмет на овој труд се
приодите и активностите кои може да се користат во наставата за да се овозможи
успешно усвојување на вокабуларот на странскиот јазик

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Nina Daskalovska
Date Deposited: 06 Oct 2020 10:11
Last Modified: 06 Oct 2020 10:11
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/26601

Actions (login required)

View Item View Item