Veselinova, Elena and Tashev, Ordance (2018) Согледаниот квалитет како клучна димензија на капиталот на брендот. Годишен зборник 2018, 15 (10). ISSN 1857-7628
Preview |
Text
Содржина.pdf Download (314kB) | Preview |
Preview |
Text
ЕВ, ОТ.pdf Download (364kB) | Preview |
Abstract
Во фокусот на овој труд е анализата на согледаниот квалитет како клучна димензија на
капиталот на брендот. Главната цел е да се дефинираат и сублимираат клучните специфики на
димeнзијата квалитет, односно согледан квалитет и да се понуди можност за препознавање на
начините кои компаниите можат да ги користат за унапредување на односот согледан квалитет –
задоволство на потрошувачите – зголемена профитабилност. Резултатите од истражувањето водат
кон заклучоци дека остварувањето високо ниво на квалитет не е доволно. Треба да се создадат или
да се променат перцепциите на потрошувачите. Едноставно, да се пренесе конзистентна порака за
квалитет во и околу компанијата.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Elena Veselinova |
Date Deposited: | 26 Nov 2018 14:22 |
Last Modified: | 26 Nov 2018 14:22 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/20855 |
Actions (login required)
View Item |