Интеракцијата во наставата - од обележје до модел

Mirascieva, Snezana (2017) Интеракцијата во наставата - од обележје до модел. Годишен зборник Факултет за образовни науки . ISSN 1409-9187

[thumbnail of Godisen Zbornik СМ.pdf]
Preview
Text
Godisen Zbornik СМ.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Во трудот станува збор за иновативен дидактички модел на настава определен како интерактивна настава. Интерактивната настава подразбира интерактивно учење. Овој иновативен модел настанал како резултат на комуникациската парадигма на наставата која во својот опис и структура ја има интеракцијата, меѓу останатите елементи. Но тука не е исклучена ниту информацијата. Интеракцијата и информацијата ја определуваат содржинската страна на односниот аспект на комуникацијата во наставата. Процесите на учење се одвиваат во делот на интеракцијата, па од тука и настанал моделот на интерактивна настава. Интерактивната настава по својата суштина се разликува од активната настава и учење. Клучни зборови: интерактивна настава, интерактивно учење, комуникација, активност, ученик.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 21 Feb 2018 14:20
Last Modified: 21 Feb 2018 14:20
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19656

Actions (login required)

View Item View Item