Читањето како потреба и радост

Kitanova, Irena and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Mirascieva, Snezana and Koceva, Daniela (2017) Читањето како потреба и радост. In: Education at the crossroads-conditions, challenges, solutions and perspective, 10-11 Nov 2017, Bitola, Macedonia. (In Press)

[thumbnail of FINAL PROGRAMME CROSSROADS MKD ANG.pdf]
Preview
Text
FINAL PROGRAMME CROSSROADS MKD ANG.pdf

Download (436kB) | Preview
[thumbnail of TRUD MANU.pdf]
Preview
Text
TRUD MANU.pdf

Download (437kB) | Preview

Abstract

Болоњскиот процес во основа значи учење и читање (студирање), а не предавање и полагање. Во 21-от век на жива информатичко- технолошка ерупција, неопходно е максимално брзо адаптирање на субјектот реципиент и применување на соодветен стил на читање и учење. Процесот на читање и учење се однесува на сите возрасти- од детето во деветгодишното основно образование па сѐ до периодот на студирање,односно до крајот на животот.
Интересот за учење значително е пораснат, зголемен кај сите видови професии. Да се чита значи да се служиме со сопствена или која било јавна и функционална библиотека. Да се чита значи да се служиме со компјутерот и придружните извори на сознанија. Да се чита во основа значи да се учи.
Интересот за учење низ читање најмногу се однесува на два начина на читање: а) брзина на читањето и б) разбирање на прочитаното.

Клучни зборови: читање, учење, потреба, брзина на читање, разбирање.

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Irena Kitanova
Date Deposited: 13 Feb 2018 11:15
Last Modified: 13 Feb 2018 11:15
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19461

Actions (login required)

View Item View Item