Cackov, Oliver (2016) Учењето по пат на откривање незаменлива компонента во наставата по историја. In: Современото воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи- зборник на трудови. НУ-УБ „Гоце Делчев“ Штип, pp. 75-79. ISBN 978-608-242-037-0
Preview |
Text
tekst.pdf Download (508kB) | Preview |
Preview |
Text
sodrzina.pdf Download (495kB) | Preview |
Preview |
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
korica.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Современата состојба на било која држава не може да се разбере без осврт за нејзиниот претходен развој - за минатото. Човек кој ништо не знае за она што се наоѓа околу него нема да знае ништо и за она што го очекува. Тоа е подрачјето со кое се занимава историјата како наука. Во поново време многу е актиелен и често се применува модулот учење по пат на историја. Смислата на овој начин на учење во принцип е заснован врз познатите педагошко-психолошки и логички барања и претпоставки кои доаѓат во израз и во педагошкото учење.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Humanities > History and archaeology |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Oliver Cackov |
Date Deposited: | 15 Feb 2017 11:58 |
Last Modified: | 15 Feb 2017 11:58 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17401 |
Actions (login required)
View Item |