Колку се застапени мирот и толеранцијата во учебниците историја за основно и средно образование?

Cepreganov, Todor and Nikolova, Sonja (2016) Колку се застапени мирот и толеранцијата во учебниците историја за основно и средно образование? Образованието во XXI век – состојби и перспективи –Меѓународна научна конференција, Штип, 24 – 25 септември, 2015. ISSN ISBN 978-608-244-275-4

[thumbnail of 78. КОЛКУ СЕ ЗАСТАПЕНИ МИРОТ. Т. Чепреганов, С. Николова -1-.pdf]
Preview
Text
78. КОЛКУ СЕ ЗАСТАПЕНИ МИРОТ. Т. Чепреганов, С. Николова -1-.pdf

Download (354kB) | Preview
[thumbnail of ImageMagick conversion from image to application/pdf]
Preview
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
Корица1.pdf

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of ImageMagick conversion from image to application/pdf]
Preview
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
Насловна.pdf

Download (776kB) | Preview
[thumbnail of ImageMagick conversion from image to application/pdf]
Preview
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
Редакција.pdf

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of ImageMagick conversion from image to application/pdf]
Preview
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
Содржина1.pdf

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of ImageMagick conversion from image to application/pdf]
Preview
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
Содржина2.pdf

Download (870kB) | Preview

Abstract

Едно од најсензитивните подрачја во општеството е процесот на образование, во кој учениците од сите возрасти, нации и верски определби, стекнуваат знаења и вештини, но и основни човечки и карактерни особини.
Историјата има примарна улога во образовниот процес во кој учениците стекнуваат знаења поврзани со идентитетот, историјата на одредено подрачје, како и сознанија за воени судири и територијални поделби. За жал, таа сé уште го бележи Балканот како „буре барут“. Испреплетените национални истории и национал-шовинистички стремежи и ден денес го прават ова подрачје политички и воено нестабилно. Во тие рамки, учениците доаѓаат до сознанија за националната историја на својата земја, како и за историјата на потесното и поширокото опкружување. Сепак, најзначајно од сé е што наставните содржини имаат примарна улога во градењето на свеста, каде учениците од сите возрасти треба да градат чувство на мир и толеранција, кои се основа за здрава иднина и стабилно и перспективно општество.
Останува да лебди прашањето дали навистина наставните содржини по предметот историја во основното и средното образование продуцираат соживот и ги едуцираат младите во Македонија во склад со принципите на мир и толеранција.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > History and archaeology
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Todor Cepreganov
Date Deposited: 24 Jan 2017 14:36
Last Modified: 24 Jan 2017 14:36
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16800

Actions (login required)

View Item View Item