Ananiev, Jovan (2008) Однесувањето на гласачите како една од детерминантите во креирањето на изборната стратегија на политичките партии. Годишник број 1 година XXXII, 1/ XXX. pp. 297-309. ISSN UDK/UDC 34284 (497.7)
Text
TEKST ZA GODISNIK ISPPI 2008.doc Download (99kB) |
Abstract
Моделот на однесување на гласачите ја одредува стратегијата на политичката партија за време на изборен процес. Зависно од тоа кој модел на однесување реално издржан ќе го прифати одредена партија, така ќе ја креира и својата стратегија. Притоа најцелисходно е доколку партиите ги користат придобивките на неколкуте различни модели, бидејќи, на тој начин, најуспешно може да се избегне идеализирањето или маргинализирањето на одредени аспекти во секој модел одделно. Во текстот се анализираат спецификите на интегрираното определување на однесувањето на гласачите, како најнов пристап во американската концепција на политичкиот маркетинг. Исто така, направена е анализа на постапките при градењето на изборната стратегија, со посебен фокус на спецификите на изборниот моде, типот на партијата и однесувањето на гласачите како најважна детерминанта .
КЛУЧНИ ЗБОРОВИ: изборна стратегија, однесување на гласачите, изборен процес, политичка партија, идеологија
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Political Science |
Divisions: | Faculty of Law |
Depositing User: | Jovan Ananiev |
Date Deposited: | 22 Nov 2012 08:14 |
Last Modified: | 15 May 2013 13:42 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/1601 |
Actions (login required)
View Item |