Организациската стратегија - водич за создавање и одржување на конкурентска предност на пазарот

Nikovska, Natasa and Miceski, Trajko (2015) Организациската стратегија - водич за создавање и одржување на конкурентска предност на пазарот. Годишен зборник, 2015, Економски факултет, 8. ISSN 1857-7628

[thumbnail of ОРГАНИЗАЦИСКАТА СТРАТЕГИЈА.pdf]
Preview
Text
ОРГАНИЗАЦИСКАТА СТРАТЕГИЈА.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Конкурентската предност на секое претпријатие зависи од правилно
формулираната и имплементирана стратегија, како и од нејзиното
извршување. Затоа, стратегијата станува комплексна активност во рамки
на бизнис делувањето на претпријатијата, чијашто цел е учество на
целниот пазар и остварување на конкурентска предност во соодветната
дејност.
Стратегијата е патоказ или водич кој ја движи организацијата од
моменталната кон посакуваната состојба. Таа го опфаќа процесот на
одлучување и претставува алатка за реализирање на идните планови
преку зајакнување на деловните потфати и насочување на активноста кон
остварување на целите.
Во трудот е направен теоретски осврт и емпириско истражување на
организациската стратегија, нејзиното влијание, користење и извршување
во организациските субјекти.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Social Sciences > Sociology
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Trajko Miceski
Date Deposited: 05 Feb 2016 13:04
Last Modified: 05 Feb 2016 13:07
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15275

Actions (login required)

View Item View Item