Jovanov, Tamara and Temjanovski, Riste (2015) Процес на прифаќање на производите од потрошувачите (дифузија на иновации). Marketing, 1 (2). pp. 45-49. ISSN 1857-9795
proces na prifakjanje na proizvodi od potrosuvacite .pdf - Published Version
Download (369kB) | Preview
МАКЕДОНСКО МЕЃУНАРОДНО СПИСАНИЕ МАРКЕТИНГ БРОЈ 2.pdf - Published Version
Download (2MB) | Preview
Abstract
Крајниот успех на производот се проценува врз основа на степенот на неговата прифатеност од страна на потрошувачите на пазарот. Во трудот, поради честиот и забрзан пласман на нови/модификувани производи во рамки на различни индустрии и пазари, подетално е анализирана теоријата за „дифузија на иновации“. Според оваа теорија, процесот на прифаќање и усвојување на производот на пазарот познат како дифузија е всушност, процес на комуницирање на иновацијата преку одредени канали (масовни медиуми и интер-персонални канали), во тек на време, помеѓу припадници на одреден социјален систем. За претпријатијата, при пласирање на нови производи на пaзарот е значајно да ги знаат основните фактори кои го условуваат прифаќањето на иновацијата и ја забрзуваат стапката на прифаќање. Процесот на дифузија подразбира и познавање и предвидување на однесувањето на потрошувачите. Во оваа насока, од особено значење е анализирање на однесувањето на различните типови на потрошувачите при прифаќање на нови производи.
Клучни зборови: нови производи, потрошувачи, дифузија на иновации
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Tamara Jovanov |
Date Deposited: | 19 Jun 2015 09:39 |
Last Modified: | 14 Aug 2018 09:02 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/13328 |