Ananiev, Jovan (2014) Концепти и техники на убедување и манипулација во текот на изборната кампања. Општествените промени во глобалниот свет“- Зборник на трудови од меѓународна конференција, 2. pp. 697-715.
Preview
ЗБОРНИК - КОНЦЕПТИ И ТЕХНИКИ НА УБЕДУВАЊЕ И МАНИПУЛАЦИЈА ВО ИЗБОРНАТА КАМПАЊА.pdf
Download (17MB) | Preview
Abstract
Во овој труд се дефинираат убедувањето и манипулацијата како концепти а особено во текот на изборната кампања. Се прави разграничување меѓу двата концепти и се објаснуваат нивните главни карактеристики. Особено се дава приказ во која фаза на изборната кампања кои видови на техники најчесто се употребуваат.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Social Sciences > Political Science |
| Divisions: | Faculty of Law |
| Depositing User: | Jovan Ananiev |
| Date Deposited: | 23 Feb 2015 15:17 |
| Last Modified: | 23 Feb 2015 15:17 |
| URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12780 |
