Професионалните улоги и предизвици на воспитувачот во современото општество

Jovanova-Mitkovska, Snezana (2013) Професионалните улоги и предизвици на воспитувачот во современото општество. In: Научно-стручна трибина на тема: „Наставникот - некогаш, денес, утре“, 04 Oct 2013, Stip, Republic of Macedonia. (Unpublished)

[thumbnail of ТРИБИНА 2013 Ден на учителот Штип.pdf]
Preview
Text
ТРИБИНА 2013 Ден на учителот Штип.pdf

Download (514kB) | Preview
[thumbnail of Професионалните улоги и предизвици на воспитувачот во современото општество, Трибина.pdf]
Preview
Text
Професионалните улоги и предизвици на воспитувачот во современото општество, Трибина.pdf

Download (508kB) | Preview

Abstract

Образованието во 21-от век ја има клучната улога во решавањето на бројните противречности со кои се соочува модерното, современо општество. На него му се потребни образовани луѓе кои ќе поседуваат квалитетни знаења и компетенции, кои ќе придонесат кон напредокот и развојот на општеството во целина. Клучниот фактор во образовниот процес е учителот (наставникот, воспитувачот). Од него се бара да биде отворен кон промените во парадигмите на образованието, целите, формите, содржините и методите на настава и учење, научните сознанија. Му се поставуваат бројни задачи, барања кои бараат нови и нови улоги. Оттаму како клучни прашања кои си ги поставивме и се предмет на расправа на овој труд се прашањата: Кои и какви компетенции поседуваат/треба да поседуваат воспитувачите? Дали иницијалното образование на воспитувачот може да им ги обезбеди ним сите потребни компетенции за да се справат со препреките, новите предизвици во модерното општество? Кон што треба да биде насочен професионалниот развој на воспитувачот, за да може тој успешно да одговори на потребите на заедницата, потребите на општеството кое учи, се развива?

Item Type: Conference or Workshop Item (Speech)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Jovanova
Date Deposited: 05 Feb 2015 11:30
Last Modified: 05 Feb 2015 11:49
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12456

Actions (login required)

View Item View Item