Дидактички пристап кон толкувањето на синтаксичката повеќезначност

Marolova, Darinka (2014) Дидактички пристап кон толкувањето на синтаксичката повеќезначност. Годишен зборник 2014 - Филолошки факултет, УГД - Штип, 5. pp. 153-159. ISSN 1857-7059

[thumbnail of годишен зборник 2014.pdf]
Preview
Text
годишен зборник 2014.pdf

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of текст за Зборникот - 2014.docx] Text
текст за Зборникот - 2014.docx

Download (29kB)

Abstract

Предмет на ова истражување се проблемите во толкувањето од германски на македонски јазик, кои може да бидат предизвикани со појавата на синтаксичката повеќезначност, како лингвистичка категорија. Притоа толкувачот посегнува по разни стратегии, сè со цел да не дозволи прекин во комуникацијата, во која тој се јавува како посредник. Тој сам одлучува на кој начин ќе се справи со овој феномен. При трансферот на синтаксичката повеќезначност од германски на македонски јазик, како краен исход може да се јават три случаи: решливи, делумно решливи и нерешливи.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Darinka Marolova
Date Deposited: 01 Dec 2014 08:59
Last Modified: 01 Dec 2014 08:59
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11523

Actions (login required)

View Item View Item