Marolova, Darinka (2014) Дидактички пристап кон толкувањето на синтаксичката повеќезначност. Годишен зборник 2014 - Филолошки факултет, УГД - Штип, 5. pp. 153-159. ISSN 1857-7059
годишен зборник 2014.pdf
Download (1MB) | Preview
![текст за Зборникот - 2014.docx [thumbnail of текст за Зборникот - 2014.docx]](https://eprints.ugd.edu.mk/style/images/fileicons/text.png)
текст за Зборникот - 2014.docx
Download (29kB)
Abstract
Предмет на ова истражување се проблемите во толкувањето од германски на македонски јазик, кои може да бидат предизвикани со појавата на синтаксичката повеќезначност, како лингвистичка категорија. Притоа толкувачот посегнува по разни стратегии, сè со цел да не дозволи прекин во комуникацијата, во која тој се јавува како посредник. Тој сам одлучува на кој начин ќе се справи со овој феномен. При трансферот на синтаксичката повеќезначност од германски на македонски јазик, како краен исход може да се јават три случаи: решливи, делумно решливи и нерешливи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Darinka Marolova |
Date Deposited: | 01 Dec 2014 08:59 |
Last Modified: | 01 Dec 2014 08:59 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11523 |