Koteski, Cane and Josheski, Dushko and Dimitrov, Nikola and Jakovlev, Zlatko and Bardarova, Snezana and Koteski, Goranco and Zezova, Aleksandra (2014) Медијални настапи и прагматичен туризам. Journal of Tourism and Hospitality Management, 2 (2). pp. 60-66. ISSN 2328-2169
Text
MEDIJALNITE NASTAPI I PRAGMATICNIOT TURIZAM.docx Download (62MB) |
Abstract
Влијанието на аудио - визуелните дигитални техники стануваат се поважни ресурси во секојдневниот живот и интердисциплинарна трансформација на туристичка промоција и анимација која веќе се применува во модерниот туризам. Туризмот нуди услуги кои треба да бидат завршени и квалитативнио низ сите фази во процесот на планирање, почнувајќи од подготовката за имплементација. Модерната туристичка понуда на услуги го вклучува производството на мултивалоризација на природни, антропогени, комуникативни и приемчиви вредности на одреден објект или географска област како туристичка дестинација, цел. Туристичките или клиентите треба да доживејат целосна "турнеја - повторно турнеја", или како што е наведено во туризмот "Дојдов, видов, се со цел да се врати повторно", низ сите фази, од подготовката на патување, престојот се до заминување.
Туризмот, во блиска иднина, или туристичко дијалектичкиот развој со цел да биде целосно реализиран, тој мора да помине преку т.н. туристичка тријада од аудиовизуелни или Реални на виртуелен или измислени, да се доблесни или совршени. Во тој случај, екстазата на восхит, подобрување, радост, задоволство, возбуда, успех и среќа.
Со цел да се доживее за претходно споменатите држави, аранжманот од професионалци, туристички менаџери и аниматори од различни области се од големо значење. Овие луѓе совршено ќе се подготвуваат за разни аудио визуелни, виртуелни и доблесни мултимедијални анимации и презентации на голем број содржини настапи во природната средина и во затворен простор преку медиумите и разни дигитални уреди. Примарна цел ќе биде промоцијата, анимацијата, и развој на маестрално профитабилен, квалитативен, практичен и прагматичен туризам.
Летните, различни програмирани аудиовизуелни компилации, презентации и настапи во вистинска природа, антропогените, комуникативни, и приемчиви области мора да вклучуваат виртуелни и доблесни содржини за разни мултимедијални перформанси на промоција, репродукција, реконструкција и ревитализација. Сите овие настани се наменети за главната тема или туристот и како секундарни сме професионални туристички аниматори како познати туристички водичи, уметници, аниматори, статисти, во живо на модели и друго кои се професионално ангажирани за реализација на туристичката мисија.
Овој развој и примена на современите медиуми и дигитализацијата во сите области на општествениот живот ја вклучува практиката на совршено профитабилен, квалитативен и прагматичен туризам. Туризмот кој вежба валоризирање на патување, одмор, слободно време, образование и забава, преку принципот на заштита и одржливост на животната средина
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Social and economic geography |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Cane Koteski |
Date Deposited: | 01 Sep 2014 08:07 |
Last Modified: | 01 Sep 2014 08:07 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10823 |
Actions (login required)
View Item |