Синтеза на додекафонија и модалност: Тенденции во камерното творештво на Гоце Гавриловски концептот на делото „CIRCLE“

Trajkova, Nevenka (2011) Синтеза на додекафонија и модалност: Тенденции во камерното творештво на Гоце Гавриловски концептот на делото „CIRCLE“. Годишен зборник 2011, Факултетот за музичка уметност, 2 (2). pp. 79-90. ISSN 1857-7296

[thumbnail of __ugd.edu.mk_private_UserFiles_nevenka.trajkova_Desktop_UGD Sinteza na dodekafonija i modalnost.pdf]
Preview
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_nevenka.trajkova_Desktop_UGD Sinteza na dodekafonija i modalnost.pdf

Download (666kB) | Preview

Abstract

Поради страшната динамика во текот на музичкото творештво,а особено во XX век, со појавата на новите техники (алеаторика, додекафонија, сонорика) каде што секое дело е плод на експеримент,импровизација и воедно нов предизвик, инспирацијата за творење и идеите на младите композитори се подложени на поголема палета од „бои“ –разновидни техники, експерименти, новитети итн. „Но оваа музика, за жал, остана позната само за тесниот круг музички специјалисти и нефаворизирана во јавноста и на сцените“1- Сотир Голабовски (1984).

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music)
Divisions: Faculty of Music Art
Depositing User: Nevenka Dukovska
Date Deposited: 25 Aug 2014 13:05
Last Modified: 25 Aug 2014 13:05
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10728

Actions (login required)

View Item View Item