Nasev, Lence (2011) Педагошката пракса во едукативниот процес на идните наставници по музичко образование. Годишен зборник 2011 на Факултетот за музичка уметност при УГД Штип, 2 (2). pp. 99-103. ISSN 1857-7296
Preview |
Text
Педагошката пракса во едукативниот процес по музичко образование, Ленче Насев.pdf Download (378kB) | Preview |
Abstract
Во изминатиот период во Р. Македонија се случија две битни промени и реформи во рамките на образовниот систем кои се одразија и врз наставата по музичко образование. Тоа се (1) воведувањето на деветгодишното основно образование (Концепција за деветгодишно образование, 2007) и (2) воведувањето на Болоњскиот систем во македонското високо образование.
Без разлика на промените основните цели и задачи во образувањето и оформувањето на профилот наставник по музичко образование, се засноваат врз стекнување на темелно и целосно музичко образование.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music) Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Music Art |
Depositing User: | Lence Nasev |
Date Deposited: | 01 Jul 2014 13:33 |
Last Modified: | 01 Jul 2014 13:33 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10339 |
Actions (login required)
View Item |