Items where Author is "Stojovska, Natasa"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 21.

Stojovska, Natasa and Miceski, Trajko (2015) Comparative analysis of birth rate in Balkan countries. Годишен зборник 2015, Економски факултет, 7. pp. 83-89. ISSN 1857-7628

Miceski, Trajko and Nikoloski, Krume and Stojovska, Natasa (2014) Charismatic leadership as major source of competitive advantage for small and medium enterprises. In: SMEs Development and Innovation: Building competitive future of South-Eastern Europe, VIII International Conference, 03-04 Oct 2014, Ohrid, Macedonia.

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Comparative Analysis of Birth Rate and Life Expectancy in Macedonia, Turkey and the European Union. In: International Conference on Eurasian Economies, 1-3 July 2014, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Economics - Skopje.

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Correlative dependency between live births and marriages in Macedonia and Serbia. In: Regionalni razvoj i demografski tokovi zemalja Jugoistočne Evrope. Univerzitet u Nišu, Ekonomski fakultet, Niš,Srbija, pp. 293-300. ISBN 978-86-6139-092-0

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Knowledge - factor of influence on charismatic leadership. Journal of Process Management – New Technologies International. pp. 568-572. ISSN 2334-7449

Stojovska, Natasa and Miceski, Trajko (2014) Потрошувачко однесување на демографските генерации во услови на намален наталитет, со осврт на Македонија и Русија. In: Петта меѓународна научна конференција, Меѓународен дијалог: Исток-Запад, Корпоративен Меѓународен Славјански Универзитет "Г.Р.Державин" - Св.Николе,Македонија.

Stojovska, Natasa (2014) Формулирање на маркетинг стратегија со фокус на потрошувачите. Masters thesis, Универзитет „Гоце Делчев“ - Штип.

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Вработеноста на жената како фактор на влијание на наталитетот во Македонија. In: Зборник на трудови oд третиот симпозиум „Менаџментот и современите практики“ со предметен фокус „Менаџментот и вработливоста. Бизнис академија Смилевски, Скопје, pp. 215-219. ISBN 978-608-4690-06-1

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Примена на креативност во менаџерското одлучување во функција на поуспешно деловно работење. In: Зборник на трудови oд третиот симпозиум „Менаџментот и современите практики“ со предметен фокус „Менаџментот и вработливоста". Бизнис академија Смилевски – БАС, Скопје БАС Институт за менаџмент, Битола, Скопје, pp. 220-224. ISBN 978-608-4690-06-1

Stojovska, Natasa and Miceski, Trajko (2014) Корелативна зависност меѓу БДП по жител и наталитетот во Македонија. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 6. pp. 125-132. ISSN 1857- 7628

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Харизматичното лидерство како извор на конкурентска предност. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 6. pp. 7-17. ISSN 1857- 7628

Stojovska, Natasa and Nikoloski, Krume and Miceski, Trajko (2014) Корелативна зависност на наталитетот и склучените бракови во Македонија. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 6. pp. 109-116. ISSN 1857- 7628

Stojovska, Natasa and Miceski, Trajko (2014) Потрошувачко однесување на демографските генерации во услови на намален наталитет, со осврт на Македонија и Русија. Меѓународен дијалог: Исток - запад (култура, славјанство и економија), 1. pp. 439-442. ISSN 978-608-4689-04-1

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Creating a marketing strategy with preference for organic production as a factor of influence on the birth rate and life expectancy of the population. Journal of Hygienic Engineering and Design, 8. pp. 129-134. ISSN 978-608-4565-03-1

Miceski, Trajko and Fotov, Risto and Temjanovski, Riste and Kostadinovski, Aleksandar and Georgieva Svrtinov, Vesna and Cabuleva, Kostadinka and Josheski, Dushko and Stojovska, Natasa (2013) Состојби и перспективи за зголемување на наталитетот во Р.Македонија со осврт на идентификување на факторите на влијание. [Project] (In Press)

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2013) Познавањето на потрошувачите како клучен чекор во формулирање маркетинг стратегија. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 5 (1). ISSN 1857- 7628 (Unpublished)

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2013) Промените во наталитетот и очекуваното траење на животот како фактор за прилагодување на маркетинг стратегијата кон однесувањето на потрошувачите. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 5 (1). ISSN 1857- 7628 (Unpublished)

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2013) Информациите за наталитетот во Р. Македонија како поттик за идентификување на факторите на влијание за таквите состојби. In: Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија. Универзитет „Евро-Балкан“ Скопје, Р. Македонија, pp. 293-300. ISBN 978-608-4714-05-7

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2013) Улогата на е-маркетингот во услови на променета демографска структура на потрошувачите, со осврт на Р. Македонија. In: Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија. Универзитет „Евро-Балкан“ Скопје, Р. Македонија, pp. 301-308. ISBN 978-608-4714-05-7

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2013) Buyer analysis from life expectancy aspect as a factor in formulating marketing strategy. Balkan Social Science Review, 2. pp. 251-269. ISSN 1857- 8772

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2013) Improving the quality of human resources management in touristic organizations - key factor for increasing the satisfaction of service users. In: The Third International Scientific Congress - Biennale, 5 Oct 2013, University of Tourism and Management, Skopje, Macedonia.

This list was generated on Wed May 1 10:32:17 2024 CEST.