Формулирање на маркетинг стратегија со фокус на потрошувачите

Stojovska, Natasa (2014) Формулирање на маркетинг стратегија со фокус на потрошувачите. Masters thesis, Универзитет „Гоце Делчев“ - Штип.

[thumbnail of МАГИСТЕРСКИ ТРУД- Наташа Стојовска-PDF.pdf]
Preview
Text
МАГИСТЕРСКИ ТРУД- Наташа Стојовска-PDF.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Глобализацијата, развојот на информатичките и комуникациските технологии и останатите трендови во новиот милениум, го менуваат пристапот кон потрошувачите. Тие бараат претпријатијата да ја одржуваат конкурентската предност преку способноста за навремено прилагодување на маркетинг стратегијата кон барањата и потребите на потрошувачите. Во тој поглед, забележан е постепен премин од масовниот кон индивидуалниот маркетинг во односите со потрошувачите.
Претпријатијата во новиот милениум се соочени со предизвикот за изнаоѓање на вистинскиот пат до потрошувачите. Дали овој пат ќе биде лојален, ефикасен и рентабилен, ќе зависи од способноста на претпријатијата успешно да ги менаџираат односите со потрошувачите, како и успешно да ги антиципираат и следат сите трендови кои имаат некакво влијание на однесувањето, карактеристиките, потребите и сегментацијата на потрошувачите.

Клучни зборови: потрошувачи, маркетинг стратегија, однесување, процес на купување, лојалност, профитабилност, сегментација.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Natasa Stojovska
Date Deposited: 19 Feb 2014 11:30
Last Modified: 19 Feb 2014 11:30
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9277

Actions (login required)

View Item View Item