Dimova, Violeta and Denkova, Jovanka (2011) Комуникацијата, ученик - литературно дело - наставник, основа на современите пристапи во наставата по литература. Yearbook of the Faculty of Philology, 2011, 2 (2). pp. 9-15. ISSN 1857-7059
Preview |
Text
jd1.pdf Download (435kB) | Preview |
Abstract
Воспитно-образовниот курикулум, сфатен во најширока смисла, претставува дел од тркалото на животот на човекот, или на т.н. curriculum vitae. Особено денес, кога сме сведоци и актери на општата глобализација на светот, каде што на некој начин се бришат границите и разликите, кога се „обезличува“ сѐ повеќе она што некогаш беше нарекувано индивидуално културно наследство и засебен белег на културата на еден народ и станува заедничка црта на човештвото, неопходно е да се бараат нови наставни содржини кои треба да ја изградат сликата, поточно да ја одразат, да ја „пресликаат“ реалната состојба во којашто денес живееме,за да го „задржиме“ нашиот ученик во школските клупи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Jovanka Denkova |
Date Deposited: | 24 Apr 2014 14:10 |
Last Modified: | 30 Apr 2014 07:39 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9797 |
Actions (login required)
View Item |