Лидерот како креатор и мобилизатор во извршување на стратегијата на претпријатието

Miceski, Trajko and Nikoloski, Krume (2013) Лидерот како креатор и мобилизатор во извршување на стратегијата на претпријатието. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 5 (1). ISSN 1857- 7628 (Unpublished)

[thumbnail of T.Miceski.K.Nikoloski-Yearbook 2013.docx] Text
T.Miceski.K.Nikoloski-Yearbook 2013.docx

Download (775kB)

Abstract

Лидерите се клучните личности во одредена фирма или компанијата, главни фактори, иницијатори, креатори и одговорни за целата деловна политика во организацијата. Затоа тие теба да се одликуваат со посебни квалитети кои ќе им овозможат да бидат идеализирани од лугето. Нивниот пример на однесување заедно со својата способност и инвенција мораат да ги одредат целите дефинирани во стратегијата на организацијата, за да може таа да биде успешна, односно постојано да се развива. Лидерите треба не само да ја прилагодуваат компанијата на промените во опкружувањето, туку и самите да иницираат промени.
Во трудот ке се истакне улогата на лидерот како најважен фактор во креирањето и извршување на стратегијата на претпријатието.

Клучни зборови: лидери, стратегија, способност, влијание, мотивација

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Natasa Stojovska
Date Deposited: 10 Feb 2014 12:11
Last Modified: 10 Feb 2014 12:11
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9065

Actions (login required)

View Item View Item