Учебникот како наставно средство и извор на знаење

Kuzmanovska, Dragana and Petkovska, Biljana and Arsova, Nada and Nicheva, Vesna (2013) Учебникот како наставно средство и извор на знаење. Воспитание - списание за образовна теорија и практика, 8 (12). pp. 39-43. ISSN 1857/5331

[thumbnail of vospitanie_pedagoski 2013.pdf]
Preview
Text
vospitanie_pedagoski 2013.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Учебникот се смета за продукт на степенот на развиеност на системот на образование и воспитание во една земја. Тој ја покажува и докажува грижата на општеството за образованието и воспитанието како негови витални интереси и функции. Како средство за комуникација во наставата учебникот претставува значаен показател, одраз и израз на нашите педагошки концепции, сфаќања и погледи за наставата и за севкупниот
воспитно-образовен систем.
Добриот учебник претставува едно од најмоќните средства за
формирање на личноста на ушеникот за зголемување на ефикасноста на воспитно-образовната дејност. Тој најнепосредно го води наставникот во наставата и му служи како ориентир и патоказ во реализацијата на програмските цели и задачи, односно на наставните содржини. Се разбира,
учебникот ќе ја интензивира и унапредува наставата само ако оди во чекор со најновите педагошко-психолошки, дидактичко-методички и други научни сознанија. Затоа, тој мора перманентно да се усовршува, квалитетно да се подобрува од научен, педагошко-дидактичен, естетски,графичко-илустративен, технички и друг карактер.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: работно и политехничко образование, дилеми
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Biljana Petkovska
Date Deposited: 03 Feb 2014 13:46
Last Modified: 20 Feb 2014 14:43
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9006

Actions (login required)

View Item View Item