Подвижните игри во функција на емоционалниот развој на децата во предучилишна возраст

Popeska, Biljana and Mitevski, Orce and Mitevska Petruseva, Katerina (2013) Подвижните игри во функција на емоционалниот развој на децата во предучилишна возраст. Просветно дело - Списание за педагошки прашања, 66 (2-3). pp. 129-135. ISSN 0350-6711

[thumbnail of Prosvetno delo 2013 emocionalen razvoj.pdf]
Preview
Text
Prosvetno delo 2013 emocionalen razvoj.pdf

Download (774kB) | Preview

Abstract

Емоционалниот развој е еден од аспектите на севкупниот развој каде во предучилишниот период настануваат значајни промени. Подвижните игри како доминантна моторна активност во предучилишниот период со своите карактеристики позитивно влијаат на повеќе аспекти на емоционалниот развој, поттикнување на позитивни чувства, развој на позитивна слика за сам себе. Во таа смисла се препорачуваат игри за опуштање, за запознавање на сам себе, за надминување на разочараноста, игри за толеранција, игри со натпреварувачки карактер итн.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Biljana Popeska
Date Deposited: 30 Jan 2014 14:51
Last Modified: 30 Jan 2014 14:51
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/8915

Actions (login required)

View Item View Item