Popeska, Biljana and Mitevski, Orce and Mitevska Petruseva, Katerina (2013) Подвижните игри во функција на емоционалниот развој на децата во предучилишна возраст. Просветно дело - Списание за педагошки прашања, 66 (2-3). pp. 129-135. ISSN 0350-6711
Preview |
Text
Prosvetno delo 2013 emocionalen razvoj.pdf Download (774kB) | Preview |
Abstract
Емоционалниот развој е еден од аспектите на севкупниот развој каде во предучилишниот период настануваат значајни промени. Подвижните игри како доминантна моторна активност во предучилишниот период со своите карактеристики позитивно влијаат на повеќе аспекти на емоционалниот развој, поттикнување на позитивни чувства, развој на позитивна слика за сам себе. Во таа смисла се препорачуваат игри за опуштање, за запознавање на сам себе, за надминување на разочараноста, игри за толеранција, игри со натпреварувачки карактер итн.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 30 Jan 2014 14:51 |
Last Modified: | 30 Jan 2014 14:51 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/8915 |
Actions (login required)
View Item |