Холистичкиот пристап во воспитно образовната работа со децата анализиран од аспект на физичкото воспитание

Popeska, Biljana (2013) Холистичкиот пристап во воспитно образовната работа со децата анализиран од аспект на физичкото воспитание. In: International Scientific Conference"Socio - cultural issues and challenges of contemporaneity", 18-19 Oct 2013, Државен Универзитет во Тетово.

[thumbnail of Holisticki pristap Tetovo 2013.pdf]
Preview
Text
Holisticki pristap Tetovo 2013.pdf

Download (3MB) | Preview
Official URL: http:/www.unite.edu.mk

Abstract

Во воспитно – образовната работа со деца, преку примена на содржини од различни воспитно – образовни подрачја се влијае врз сите сегменти од развојот: моторички, когнитивен, социјален и емоционален. Содржините по физичко воспитание како доминантно насочени кон сегментот на моторичкиот развој, неминовно влијаат на останатите развојни сегменти на овој начин почитувајќи го детскиот развој како холистички, комплементарен и континуиран процес. Во таа насока е и основната цел на овој труд, односно преку систематизиран приказ на досегашните сознанија да укаже на релациите и меѓусебната условеност на моторичкиот развој со останатите развојни домени. Сознанијата за овој проблем во апликативна форма се презентирани преку конкретни примери и анализа на различни активности и содржини од програмата по физичко воспитание, односно физичко и здравствено образование и нивното конкретно влијание врз останатите развојни сегменти. Презентираните сознанија од една страна укажуваат на единството на детскиот развој, додека од друга страна ги нагласуваат предизвиците поставени пред воспитувачите и наставниците и потребата за нивна сеопфатна наобразба и сознанија за развој како целина и можностите на физичкото воспитание.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Biljana Popeska
Date Deposited: 19 Feb 2014 11:33
Last Modified: 19 Feb 2014 11:33
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/8854

Actions (login required)

View Item View Item