Popeska, Biljana (2013) Холистичкиот пристап во воспитно образовната работа со децата анализиран од аспект на физичкото воспитание. In: International Scientific Conference"Socio - cultural issues and challenges of contemporaneity", 18-19 Oct 2013, Државен Универзитет во Тетово.
Preview |
Text
Holisticki pristap Tetovo 2013.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Во воспитно – образовната работа со деца, преку примена на содржини од различни воспитно – образовни подрачја се влијае врз сите сегменти од развојот: моторички, когнитивен, социјален и емоционален. Содржините по физичко воспитание како доминантно насочени кон сегментот на моторичкиот развој, неминовно влијаат на останатите развојни сегменти на овој начин почитувајќи го детскиот развој како холистички, комплементарен и континуиран процес. Во таа насока е и основната цел на овој труд, односно преку систематизиран приказ на досегашните сознанија да укаже на релациите и меѓусебната условеност на моторичкиот развој со останатите развојни домени. Сознанијата за овој проблем во апликативна форма се презентирани преку конкретни примери и анализа на различни активности и содржини од програмата по физичко воспитание, односно физичко и здравствено образование и нивното конкретно влијание врз останатите развојни сегменти. Презентираните сознанија од една страна укажуваат на единството на детскиот развој, додека од друга страна ги нагласуваат предизвиците поставени пред воспитувачите и наставниците и потребата за нивна сеопфатна наобразба и сознанија за развој како целина и можностите на физичкото воспитание.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 19 Feb 2014 11:33 |
Last Modified: | 19 Feb 2014 11:33 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/8854 |
Actions (login required)
View Item |