Petrova Gjorgjeva, Emilija (2011) Мотивираност на наставникот за самообразование и професионален развој. Педагошка ревија: Научно списание за образовни прашања (1-2). pp. 53-61. ISSN 1857-7105
Preview |
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.kosturanova_Desktop___ugd.edu.mk_private_UserFiles_emilija.petrova_Desktop_Мотивираност%20на%20наставникот[1].pdf Download (333kB) | Preview |
Abstract
Во трудот се изнесени теориските разгледувања за мотивираноста на наставникот за самообразување и професионален развој. Развојот на науката и техниката ја условил потребата за осовременување на наставата, а со самото тоа и професионалното усовршување на наставникот. Самообразувањето како облик на образование и учење на возрасните, во конкретниот случај возрасните наставници, е битен услов за професионалниот развој на наставникот, со оглед на тоа дека знаењето стекнато со формалното образование и стручното усовршување на наставникот не е доволно за да се влезе во чекор со промените во науката. Кај наставникот треба да се формира свест за опшественото значење на творештвото, да се изгради потреба за иновација и да се мотивира да работи на професионално усовршување како полесно би можеле да внесат иновации во својата воспитно образовна работа со цел да се модернизира наставата во современото училиште.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 20 Aug 2013 10:13 |
Last Modified: | 20 Aug 2013 10:13 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6946 |
Actions (login required)
View Item |