Jovanov, Tamara (2010) Значење на истражувањето на пазарот за креирање на ефективни стратегии на работење. Yearbook, 2010, 2 (1). pp. 165-174. ISSN 1857- 7628
Preview |
Text
Zbornik_ekonomski.2010.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
„Благословени се тие кои размислуваат на долг рок“. На пазарот,во турбулентното и променливо бизнис опкружување, секојдневното менаџирање на работењето е невозможно да биде ефективно и ефикасно имплементирано, доколку е непознато и не се следи во секое време она што другите „играчи“ од нашата или слична област на делување го прават.
Истражувањето на пазарот е алатка на маркетинг-менаџментот која го креира конкурентниот „разузнавачки систем“ преку идентификација и собирање на значајни податоци, организација на нивната анализа и примена на информациите во донесувањето на специфични маркетинг одлуки, што ѝ oвозможува на организацијата да ја креира деловната и маркетинг стратегијата и да ги реализира поставените цели. Најголемиот дел од компаниите во Р. Македонија не го користат истражувањето на пазарот пред создавање на нивните деловни стратегии, а само неколку од нив го употребуваат истражувањето на пазарот во текот на нивното
работење. И, каде да бараме одговори?
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Tamara Jovanov |
Date Deposited: | 01 Jul 2013 14:04 |
Last Modified: | 14 Aug 2018 10:43 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6742 |
Actions (login required)
View Item |