Miceski, Trajko (2011) Создавање и одржување на конкурентската предност на претпријатијата преку градење на маркетинг стратегија. Yearbook 2011, Faculty of Economics (III). ISSN 1857- 7628
Preview |
Text
micevski_1.pdf Download (350kB) | Preview |
Abstract
Стекнување на конкурентската предност може да се изврши преку добро изградена т.е. формулирана маркетинг стратегија. Во тој поглед особено влијание има трансформациското лидерство. Трансформациското лидерство се набљудува како процес којшто го менува и го трансформира претпријатието, односно има способност да ја менува неговата култура кон подобро.
За да биде успешно и да оствари релативно трајна конкурентска предност, претпријатието мора да ги предефинира правилата на конкуренцијата, така да ја креира единствената предност во гранката илина целиот пазар. Затоа е потребна маркетинг имагинација и креативност.
Во трудот се изнесени можностите за обезбедување на конкурентска позиција преку формулирање на маркетинг стратегија на конкурентската предност.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Sanja Stefanova |
Date Deposited: | 28 Jun 2013 08:43 |
Last Modified: | 28 Jun 2013 08:43 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6713 |
Actions (login required)
View Item |