Popeska, Biljana and Todorovski, Dusan (2009) Соодветни активности на развојните можности на децата во предучилишна возраст кои имаат влијание врз нивниот севкупен фитнес статус. Физичка култура, 37 (1). pp. 143-145. ISSN 0350-3836
Preview |
Text
26soodvetni aktivnosti na razvojnite moznosti(2009).pdf Download (9MB) | Preview |
Abstract
Предучилишниот период (4-7 години) е еден од сензитивните периоди во развојот на децата. Од големиот број промени кои се случуваат во овој период, најзначајните настануваат во полето на моторниот развој. Овој период се карактеризира со постојана потреба за движење, активност и игра. Стекнати искуства низ моторните движења, имаат значајна улога во процесот на нивниот развој. Затоа, со цел да се збогати моторното искуство на децата, од особено значење е да им се овозможат колку е можно повеќе различни видови активности. Согласно ова, препорачуваме различни водови физички активности, кои се соодветни на развојните можности на децата, нивните потреби и интереси.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 24 Jun 2013 13:05 |
Last Modified: | 24 Jun 2013 13:05 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6665 |
Actions (login required)
View Item |