Jakovlev, Zlatko (2001) Туристичката анимација и туристичката понуда. Списание „Економија и бизнис”. ISSN 1409-6781
Preview |
Text
Turistickata animacija i turistickata ponuda.pdf Download (237kB) | Preview |
Abstract
Познато е дека туристичките потреби својот израз го наоѓаат во туристичката побарувачка и туристичката понуда. Тоа
поконкретно значи дека туризмот како значајна активност, мора да води сметка за туристичките потреби, а туристичката понуда мора да се базира на проучување на тие потреби, т.е. врз проучување на мотивацијата на туристите, а исто така и на факторите кои влијаат на изборот на туристичките дестинации и видот на туристичкиот престој. Ваквиот
приод на туристичката понуда е предуслов за создавање на потребите, желбите и склоностите на туристите, а исто така и предуслов за конкурентноста, квалитетот и финансиските
ефекти (профит). Самото прилагодување на туристичката понуда
кон туристичката побарувачка подразбира истражување на тековите, правците во современиот меѓународен туризам и истражување на карактеристиките на туристичката клиентела.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Zlatko Jakovlev |
Date Deposited: | 04 Mar 2013 10:24 |
Last Modified: | 04 Mar 2013 10:24 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5688 |
Actions (login required)
View Item |