Jakovlev, Zlatko (2001) Интерперсоналната комуникација - суштина на туристичката анимација. Списание „Економија и бизнис”. ISSN 1409-6781
Preview |
Text
Interpersonalnata komunikacija sustina na turistickata animacija.pdf Download (227kB) | Preview |
Abstract
Самиот поим комуникација означува размена на информации помеѓу две или повеќе лица. Таа, всушност, претставува инт
еракција помеѓу повеќе лица. Како свесна интеракција, комуникацијата е и суштина на анимацијата во туризмот.
И најквалитетните содржини и програми можат да останат надвор од вниманието и интересот на туристот, доколку комуникацијата со гостите не е успешна. Тоа е често случај кога се работи за туристичките вредности кои обично не доминираат во мотивацијата на туристот и успешноста на туристичката анимација ќе зависи од тоа колку ќе порасне интересот на туристите за нешто што претходно не било
доминантно во неговата мотивација за поттикнување.
Туристичката анимација може да се одреди како понуда на програми кои се разликуваат со помош на комуникацијата.
Комуникацијата се остварува со разни средства кои
претставуваат и средства на анимацијата во туризмот.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Zlatko Jakovlev |
Date Deposited: | 04 Mar 2013 10:23 |
Last Modified: | 04 Mar 2013 10:23 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5687 |
Actions (login required)
View Item |