Marolova, Darinka (2008) Методи за појаснување на вокабуларот во наставата по германски јазик. Воспитание - Списание за теорија и практика, 5 (8-9).
Text
Metodi-statija.doc Download (73kB) |
Abstract
Директниот превод на зборот, синтагмата или целата реченица од германски на македонски е најбрз пат, кој води до разбирање на содржината, но дали разбирањето на содржината на определен текст е цел на наставата по германски јазик? Секако дека не. Целта на наставата е ученикот да знае, да може, да умее, да зазема ставови во однос на луѓе, проблеми и сл. на крајот на часот, нешто, што на почетокот на часот не знаел, не можел, не умеел, или имал сосема поинакви ставови во однос на некои прашања. Целта на оваа статија е да се укаже на најчестите можни методи за појаснување на вокабуларот, кои се користат во наставата по германски јазик.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Darinka Marolova |
Date Deposited: | 12 Feb 2013 12:31 |
Last Modified: | 12 Feb 2013 12:31 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5497 |
Actions (login required)
View Item |