Mirascieva, Snezana (2012) Предизвиците и перспективите на предучилишното воспитание и образование. In: Предучилишното воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи, 20 Oct 2012, Штип. (Unpublished)
Text
силабус ПРЕДИЗВИЦИТЕ И ПЕРСПЕКТИВИТЕ НА ПРЕДУЧИЛИШНОТО ВОСПИТАНИЕ И ОБРАЗОВАНИЕ.doc Download (41kB) |
Abstract
Една од клучните претпоставки за развој на заедницата определена како систем на образование е основа на која се темели процесот на континуирани и забрзани промени и иновации на општествено ниво.
Парадигмата, општество на знаење се однесува на општество на проактивни граѓани, а во тој контекст клучната улога ја има образованието. Интенцијата, следејќи ја оваа парадигма е содржана во едукација на индивидуи способни да се справат со предизвиците на времето во кое ќе живеат и работат. Тоа бара образовни реформи кои се фокусираат на комуникациско-интеракцискиот тоналитет на организираниот воспитно-образовен процес. Потреба од усвојување на функционални знаења е појдовна основа но и продукт на целокупниот општествен развој. Образовните реформи се дотолку успешни и целисходни, доколку ги опфаќаат сите образовни нивоа со целокупната сложеност и организациска поставеност.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Additional Information: | ОЈУДГ„Астибо“ Штип и Општина Штип организираа научно-стручен собир со меѓународно учество на тема „Предучилишното воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи“ |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Mirascieva |
Date Deposited: | 27 Dec 2013 08:48 |
Last Modified: | 27 Dec 2013 08:48 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5489 |
Actions (login required)
View Item |