Jakovlev, Zlatko (2011) Менаџмент во туризмот. .
Preview |
Text
MENAGMENT VO TURIZMOT- SKRIPTA Trajce - Zlatko 2011 za E-Repozitorium i Izbor vo vonreden profesor.pdf Download (459kB) | Preview |
Abstract
Менаџментот, со оглед на неговото значење и важност во работењето на претпријатието, покривајќи ги сите функции на работење, истиот се наметнува како императив. Огромниот интерес е производ на: општествениот карактер на менаџментот со кој се канализираат одговорностите во насока на ефикасно и ефективно реализирање на целите, фактот што менаџментот е базична карактеристика на индустриското општество, тоа што менаџментот е најзначаен орган во претпријатието со што тој останува фундаментална и доминантна институција се додека постои цивилизацијата. Во тој контекст, може да се истакне дека менаџментот е универзална активност која се применува и се наоѓа во сите видови организациони системи (влади, министерства, општини, универзитети, хотели, туристички агенции, комунални претпријатија, аеродроми, трговски центри, болници, компании, општествени организации, политички партии и друго) и е присутен во сите функции и хиерархиски нивоа на тие системи. Според тоа, може да се апострофира дека менаџментот е динамичен процес, бидејќи му дава живот на секој аспект на деловните активности.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Zlatko Jakovlev |
Date Deposited: | 04 Feb 2013 18:14 |
Last Modified: | 04 Feb 2013 18:14 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5476 |
Actions (login required)
View Item |