Менаџмент во туризмот

Jakovlev, Zlatko (2011) Менаџмент во туризмот. .

[thumbnail of MENAGMENT VO TURIZMOT- SKRIPTA Trajce - Zlatko 2011 za E-Repozitorium i Izbor vo vonreden profesor.pdf]
Preview
Text
MENAGMENT VO TURIZMOT- SKRIPTA Trajce - Zlatko 2011 za E-Repozitorium i Izbor vo vonreden profesor.pdf

Download (459kB) | Preview

Abstract

Менаџментот, со оглед на неговото значење и важност во работењето на претпријатието, покривајќи ги сите функции на работење, истиот се наметнува како императив. Огромниот интерес е производ на: општествениот карактер на менаџментот со кој се канализираат одговорностите во насока на ефикасно и ефективно реализирање на целите, фактот што менаџментот е базична карактеристика на индустриското општество, тоа што менаџментот е најзначаен орган во претпријатието со што тој останува фундаментална и доминантна институција се додека постои цивилизацијата. Во тој контекст, може да се истакне дека менаџментот е универзална активност која се применува и се наоѓа во сите видови организациони системи (влади, министерства, општини, универзитети, хотели, туристички агенции, комунални претпријатија, аеродроми, трговски центри, болници, компании, општествени организации, политички партии и друго) и е присутен во сите функции и хиерархиски нивоа на тие системи. Според тоа, може да се апострофира дека менаџментот е динамичен процес, бидејќи му дава живот на секој аспект на деловните активности.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zlatko Jakovlev
Date Deposited: 04 Feb 2013 18:14
Last Modified: 04 Feb 2013 18:14
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5476

Actions (login required)

View Item View Item